آخرین تحولات لبنان

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
کد خبر: 1016039

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در شرق استان گیلان، ارتفاعات مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط در استان های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی، همدان، جنوب آذربایجان غربی و جنوب آذربایجان شرقی، بارش پراکنده پیش بینی می شود.

امروز در ۱۰ استان باران می بارد

به گزارش سازمان هواشناسی، امروز همچنین در ساعات بعد از ظهر در جنوب فارس، ارتفاعات کرمان، برخی نقاط هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

سه شنبه آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود. اواخر وقت سه شنبه با گذر امواج تراز میانی از شمال غرب، به تدریج بارش در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و شمال کردستان آغاز خواهد شد و چهارشنبه بارش در برخی نقاط شمال غرب کشور ادامه خواهد داشت.

پنجشنبه و جمعه در شمال شرق، آذربایجان شرقی، اردبیل و سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد.

از امروز تا پنجشنبه در نیمه غربی دامنه های جنوبی البرز، برخی نقاط در جنوب نوار شرقی و شمال شرق کشور و جمعه در نوار شرقی و برخی نقاط در مرکز کشور وزش باد شدید رخ می دهد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست.

دوشنبه دریای خزر و طی روزهای دوشنبه و سه شنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است.

آسمان امروز تهران کمی ابری، از بعد از ظهر با افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه است. بیشینه دمای امروز پایتخت ۲۰ و کمینه دمای آن ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.